söndag 29 augusti 2010

WIIIE! Sthlm med vänner och familj!

Jag är så exited! Imorgon åker jag och David upp till stockholm. David skall jobba och jag ska njuta med släkt och vänner! Jag ser så fram emot att träffa och krama om Sarah, känns som en evighet sedan jag träffade min kära vän!

Det känns lite jobbigt härnere i Kungsbacka för att jag inte har någon riktigt bra vän som jag kan släppa loss med. Jag är ganska blyg av mig när jag träffar nya människor och ibland kan det ta ett tag innan jag verkligen kan släppa loss. Det är klart att det finns underbara människor här nere också, men ingen som Sarah. Skulle kunna säga att hon är som en soulmate, nästan. Sarah är flitig, arbetssam, rolig, utåtriktad, hon vågar göra bort sig, hon är bra på att lyssna. Hon är en sådan person som alla trivs med!

Det ska bli så mysigt att träffa familjen också. Att få äta lite hemlagad mat som mamma gör! mums!
Får man beställa någonting med älg mamma?(A)

1 kommentar:

Tomas sa...

Håller med dig! :) Sarah är en att se upp till!
Trevlig blogg du har! Funderar att börja blogga jag med.