tisdag 3 augusti 2010

Ooops!



Igår klev vi upp, tvättade, packade upp grejor i lägenheten och sedan gick vi en 1 timmes vandring till skatteverket där vi skulle byta namn på mig! Så om ca 1 vecka heter jag officiellt Renman, woho!

Vi var också till Arbetsförmedlingen och skrev in mig där och sedan gick vi till banken där vi skulle fixa så att vi har gemensamt konto. Nu börjar det verkligen kännas som att livet börjar bli verklighet och inte en svävande bubbla. Min make är dock lika underbar som alltid! Än bäddar han sängen när det är han som kliver upp sist och diskar!

Igår kväll skulle vi åka och bada i en sjö. Vi åkte dit med Joseph Bentham, hans mamma och Robin Höglund. David berättade på vägen om en händelse som hänt honom förut, att han tappade bilnycklarna i vattnet:S Han hade dock tur som hittade dem och de kunde åka hem! Så kommer vi till badstranden och det första han gör är att ta av sig t-shirten och springer rakt ut i vattnet, MED MIN MOBIL och NYCKLARNA! Gaah! Han gick inte så djupt in i vattnet förens han kom ihåg att han hade saker i fickorna som tur var. Hoppas att mobilen går att rädda, den har legat på tork hela natten, vi får se om den fungerar nu på morgonen. (Som tur är skall vi byta min mobil snart ändå. Min "riktiga" mobil gick sönder tidigare i sommar när jag och min kusin var på Gröna Lund! inte min tursommar med mobiler).

Inga kommentarer: