fredag 6 augusti 2010


idag hade vi sovmorgon till 11, har inte sovit så länge på flera månader tror jag!! Kändes skönt. Jag behövde få ta igen mig lite efter allt ståhej som hänt.

Idag har jag varit ute och utforskat området. väldigt mysigt häromkring faktiskt. Hittade massor av hallonbuskar, men de va folk som hade kommit före mig och tagit allihopa!;) Jag kom att tänka på att jag vill plocka lingon i höst så att jag kan göra sylt!

På bröllopet hade vi ett träd där man kunde fästa lappar som man hade skrivit en hälsning/ lycka/ tips till oss. På en av lapparna stod det att vi kunde plocka upp telefonen och ringa till Joseph Bentham och säga "vi vill ha pizza" och så skulle han fixa det till oss. Idag utnyttjade vi denna underbart goda present! Vi fick 2 delikata pizzor och en 1,5 liters dricka. Gött! Tack så mycket för det Joseph!

Inga kommentarer: