tisdag 24 augusti 2010

Födelsedag

Helgen som var har vi firat min 20 födelsedag. Vet inte vem som tycker det är skönast att jag inte är tonåring längre, David eller jag:P

I fredags hade vi en liten fest för mig och Camilla Johansson som fyllde år i söndags. Vi spelade massa spel och lekte olika lekar. Camilla hade även fixat en trevlig välkomstdrink där hon hade fryst iskuber i förväg med bär i varje isbit. Det blev väldigt festligt. Hon hade även doppat toppen av glasen i socker. Mysigt.

På min födelsedag så gjorde David frukost på sängen till mig. Baguetter som blivit värmda i ugnen med skinka, ost och gurka och jag fick juice att dricka. Han hade ett paket från honom och ett från min familj. Fick en mobil av David efter drunkningsolyckan och handdukar av familjen.

Restan av dagen spenderade vi att ha det mysigt tillsammans och bara njuta av varandras sällskap. David gjorde lunch till oss och diskade. Sedan gick vi ut och åt på en Thai-restaurang. Det var väldigt varmt i restaurangen så vi tog med oss maten och satt oss vid en bänk i en park och såg ut över en å. Det var mycket mysigt. Vi satt o pratade och skrattade. När vi kom hem gjorde David en tårta till mig. God och saftig var den!! Min man är så duktig på att få en att känna sig speciell. Han gjorde min födelsedag underbar.

Inga kommentarer: