söndag 29 augusti 2010

Lägga pärlplattor igen, som när man var liten?

En av mina nya hobbies, om jag få investera i det för min make. Det handlar ju trots allt om hans pengar också!
Klicka här
En gång på Unga Kvinnor så började vi med ett projekt. Projektet gick ut på att lägga pärlor så att det tillslut blev en bild på templet (tror att det var Salt lakes tempel). Jag han dock flytta ifrån Sundsvall innan tavlan blev färdig. Men googlade lite på internett häromdagen och fick syn på just detta på Panduros hemsida. JA! tänkte jag! Perfekt sysselsättning nu när jag är jobb och skollös!

Så nu vill jag köpa detta och göra en bild av kanske mig och David från vår bröllopsdag. Kanske gör några mindre tavlor till folk i julklapp också! Det blir väldigt coolt i slutändan faktiskt! Det tar tid men är värd mödan!

Inga kommentarer: