måndag 2 augusti 2010

Fru Emelie Renman




Jag vill börja med att tacka alla som hjälpte till på bröllopet och innan och tom efter bröllopet!!!! Ni gjorde dagen helt underbar och speciell för mig och David.
Ett speciellt tack till Steffi som fixade alla blommorna, sarah som var värdpar mm!, mamma och farmor som gjorde all mat mm!!!.

Jag har redan fått skryta massa över vilken underbar mor jag har! Jag är verkligen lyckligt lottad som har henne i mitt liv. Hon skulle göra precis vad som helst för mig och detta visar hon ofta! Jag älskar dig Mamma!

Min nya man (har varit min make i 9 dagar nu!) är helt underbar. Han är snäll, omtänksam, hjälpsam och mysig. Tex igår frågade han om han fick sista skvätten av portellon som vi hade kvar. Jag sa att vi kanske kunde dela på det sista och då hällde han upp all dricka som var kvar och gav glaset till mig! sött!<3

1 kommentar:

Krus Family sa...

Det är lätt att vara underbar till en sån underbar dotter!! Älskar dig massor min Emmi! Kram på er