tisdag 17 augusti 2010

mysmiddag- nej BRAND!

Jag överraskade David med mysig middag med Levande ljus, fina kläder och mysig musik. vi använde flöjtglasen vi fått av Sandra, Jenny och Satu i bröllopsprsent. Det står David& emelie med hjärtan och vårt bröllopsdatum. Super fina!

Efter ett litet tag så hörde vi en smäll och det var ena ljuset som hade blivit överhettat av någon anledning så att glaset hade gått sönder! när jag försökte blåsa ut ljuset gick det inte utan värmeljuset flög istället ner på en väska! Panik! David skyndade sig fram och skulle lyfta bort det från väskan med det var så varmt att han brände sig. Som tur var så lyckades jag blåsa ut det innan väskan tog eld med. Den klarade sig med ett brännmärke som hade smällt sönder väskan, så nu är det ett hål i min sporttrunk. Vilken tur vi hade att det inte blev någonting värre! Jag har redan haft ett hem som brunnit upp, jag vill inte att det händer igen.

Inga kommentarer: