torsdag 19 augusti 2010

städa!


Äntligen en riktig bild från mitt liv! Jag önskar vi ägde en kamera, men så är inte läget så då får man sno bilder från Joel Herrey!:)

Ikväll så städade församlingen utanför kyrkan.. resan rabatter, klippte häckar, pratade, hade förfriskningar- det blev snyggt, trevligt och vi kom varandra lite närmare!

Jag blev lite chockad över hur många i församlingen som faktiskt kom dit! Vi var säkert 30 personer. Det kändes väldigt bra tycker jag. Jag blir glad över att tjäna (mig själv) och andra, när jag ser att andra gör samma sak hoppas jag att de känner likadant som mig. Detta gör mig glad, för då vet jag att de har kommit på knepet till att bli lite lyckligare i vardagen. Delad glädje är dubbel glädje.

2 kommentarer:

Bruce & Stephanie Drennan sa...

Jag sa ju att du kunde få våran kamera, men den ville du ju inte ha :P

Anonym sa...

Va? jag ville visst ha den!:P vi skulle ju få den i bröllopspresent^^.