tisdag 3 augusti 2010

Min Möhippa

Kommer lite sent men tänkte visa lite och berätta lite om min möhippa!

Dagen började med att mamma och steffi lurade iväg mig för att komma bort så att de kunde fixa de sista förberedelserna. Jag och steffi for och kollade på platser där vi kunde knäppa kort på bröllopsdagen, vi hittade platserna och sedan begav vi oss hemåt. I bilen ringde telefonen, det var mamma.
-"kan du åka förbi Jaquelline Krylborn och hämta ett verktyg som pappa behöver?"
Snäll som vi var så åkte vi dit. Där möttes vi av en lurig (fast det visste inte jag) Jaquelline.
-"Den står på altan därute."
Jag gick först och steffi efter. Där stod ett helt gäng med tjejer/kvinnor och utbrast "Sureprice!"

Det blev massa roliga lekar. Den första var videoklipp som var om en intervju med David. Han hade besvarat massa frågor om oss som jag sedan skulle svara likadant på för att kunna öppna en present om jag fick 3 rätt på raken/ bli målad i ansiktet om jag svarade fel. Det var frågor som vart vi pussades första gången, vilken färg på kläderna som David gillade mig bäst, hur många barn vi skall ha mm. Till min och de flestas förvåning svarade jag rätt på de flesta frågorna! Jag svarade tom rätt på frågor som "vilken i emelies familj gillar du bäst" och svaret skulle vara Roxy (min familjs hund).


Nästa lek var att alla gäster delade upp sig i två lag och skulle göra varsin bröllopsklänning utav toalettpapper. lag "vänster i bilden" vann. (jag var domare).

Nästa lek hade de ställt upp 2 skålar, en skål med vatten och körsbär och den andra var godis med varsitt nummer gömd i massor av mjöl. Jag skulle först doppa uvudet i vattnet och ta upp ett körsbär och sedan skulle jag doppa huvudet i mjölet och ämta upp en godis med en siffra. Varje siffra hade en fråga som jag skulle besvara (dessa handlade också om David). Det var frågor som "om David var en figur i Toy Story, vilken skulle han vilja vara" mm. Denna lek var svår!!


Med gegga och mjöl som droppade av ansiktet var det nästan omöjligt att koncentrera mig på frågorna och de flesta svarade jag fel på! oops!! Detta ledde till ett straff!! De lurade mig att jag skulle krypa upp och ner mellan allas ben och när jag höll på som bäst lyfte de upp mig och kastade mig i poolen utan att jag kunde försvara mig! Blött!!!


Nu var dagen slut.... trodde jag!!
Vi satt oss i bilen och skulle åka hem och när vi var vid uppfarten så attackerade alla tjejer mig!! Med förbundna ögon körde de runt mig. Runt och runt och runt!! Vi var ute och snurrade i ca 45 minuter! Sedan tog de mig till en hemlig plats. Det luktade hemma! mig kunde de inte lura med förbundna ögon. Där åt vi min favoriträtt som är köttfärssås och spagetti! Gott gott. Sedan blev det mer lekar. Mer "gangstriga lekar".

En lek var att man skulle vara par av 2. Ena tjejen skulle hålla en toalettrulle mellan benen medan den andra tjejen skulle ha en pinne mellan benen. Sedan skulle pinnen vara i toalettrullens hål medan man gick i en bana. Jag och Jenny kom 2a! Yea.

Vi gick in och lekte en lek där vi skulle passera en gurka mellan allas ben medan man hade på musik. När musiken slutade åkte den som hade gurkan mellan benen ut.

Sedan fick jag lite mer presenter bla kondomer.

Vi gjorde en lek där man skulle trä på en kondom, utan att använda händerna, på en gurka som en annan tjej skulle hålla i. Alla gjorde det samtidigt och den som klarade det först vann. Detta var jag inte duktig på! Det får jag öva mig på^^.

Sedan kom den stora läskiga överraskningen!!!!
En snopp-tårta!!!! läääskigt. Jag kan berätta att jag hade många ögon på mig och jag var röd som en tomat i ansiktet!!! Det var en bra avslutning på kvällen.


En riktigt lyckad och rolig möhippa!! tack alla som kom ooch speciellt tack till Steffi och Mariah (min kusin) som förberedde den.

Inga kommentarer: