torsdag 19 augusti 2010

bröstförstoring?

har precis varit ute och träna lite. Min tanke var att gå med tempo på raksträckor och nerförsbackar och jogga i uppförsbackar. Men det var inte så lyckat att jogga för det gör bara att mina "välsignelser" blir mer livliga och medför ooont i nacken! Det är svårt att hitta Bhar som finns i min storlek och detta gör det super svårt att hitta bra stöd.

Jag uppmanar och vädjar till alla som vill göra bröstförstoringar att absolut inte göra det!! Det gör det svårt att hitta tröjor och bhar och man får bara problem med ryggen och nacken.

Mina "välsignelser" känns oftast inte som välsignelser.

2 kommentarer:

Joel Herrey sa...

Nawww, du krossade just min dröm! Jag som hade bokat in en tid för det nästa månad! x)

Camilla sa...

Hahaha! Ursäkta att jag skrattar men ditt sätt att föra fram det var roligt :)