torsdag 12 augusti 2010

min tid de senaste dagarna har gått till att söka massor med olika jobb! Förhoppningsvis får jag någonting snart så att jag slipper va hemma och försöka komma på någonting att fördriva tiden med!

Jag har kollat på massa olika försäkringar, vilken jungel detta är! Varken jag eller David är insatt i sånt. Svårt! Men vi har fått lite tips av våra föräldrar så förhoppningvis ska vi få till det bästa för oss=)

Vi har varit på middag hos svärföräldrarna och missionärerna var bjudna också. Det var trevligt och gott. När jag ändå var där så passade jag på att gå igenom lite kartonger med grejer som David har, köksgrejor och sånt, och se vad vi skulle spara, vad vi skulle slänga och vad vi skall sälja. En, i stort sätt komplett, servis skall vi sälja (67 delar) från Rörstrand.

Joseph har fått nytt jobb, så igår kväll var vi över hos honom och firade lite med spel och prat. David vann på spelet som vanligt. Men vi hade mycket roligt! Det var en trevlig kväll.

Inga kommentarer: