söndag 12 september 2010


Vi blev bjudna på middag idag hos Davids föräldrar. Jag tror att Ylva börjar få ångest över att vi ska flytta till Sundsvall om så kort tid. (2,5 veckor tror jag de e kvar) Hon vill i alla fall hinna umgås med oss så mycket som möjligt dessa sista dagar.

Hon fick kantareller idag på kyrkan till min och Davids stora fördel!! Vi fick smörstekt toast med smörstekta kantareller till förrätt, vi fick god kyckling med sås o ris till huvudrätt och till efterrätt blev det serverat chokladmousse med "smulad" choklad med mintsmak ovanpå! GOTT! Vi hade tagit med oss bullar som vi åt senare på kvällen.

Kände mig som en jätte bra gäst när jag somnade på soffan! haha. Sov säkert 2 timmar! Sorry Bo och Ylva^^. David somnade också. Men det var trevligt resten av tiden- när vi inte var medvetslösa^^

2 kommentarer:

Joel Herrey sa...

Hahah! Jag skrattar åt att ni somnade!

Sebastian och Eva sa...

haha! sömntutor! vi börjar också få ångest över att ni flyttar snart. ni får komma på middag nån dag tycker vi! när passar er?