lördag 4 september 2010

The notebook med chips, läsk och en mysig filt en lördagkväll, myys.

Ikväll hade David grabbkväll med sina kusiner, det är nog sista gången så det var bra att han tog chansen o gick! :D

Nu sitter jag o väntar på att han ska komma hem så att jag inte måste gå o lägga mig själv. Det är det värsta som finns nu när jag erfarit någonting mycket bättre! Nu är det så ensamt och kallt att lägga sig själv. Man känner sig så liten i världen. När jag har David bredvid mig så känner jag mig trygg och jag kan somna in i famnen på personen som betyder mest för mig.

Själv laddade jag upp med läsk och chips och hade en myskväll hemma. Jag kollade på The notebook, en mysig lite kärlekshistoria (med undantag att hon är otrogen mot sin fästman!). Jag har också lagt lite på min nya leksak som är pärlplattorna jag berättat om i ett tidigare inlägg. Jag har hunnit göra slut på en färg redan trots att jag bara pärlat tre gånger! Så nu måste jag ta mig en tripp till Panduro! "Va syyyynd att jag mååååste åka o shoppa!" hihi!!

Inga kommentarer: