onsdag 22 september 2010

Spännande tider väntar!

Idag är det städning för fulla muggar! Idag är sista dagen som jag kan greja med lägenheten. Imorgon jobbar jag och i övermorgon flyttar vi!! Hjälpes vad tiden går fort. Känns som att det var bara ett par veckor sedan vi flyttade hit.

Det känns spännande att flytta och sorgligt på samma gång. Jag trivs här men jag vet att jag trivs i Sundsvall med. Jag ser fram emot att vi kan stadga oss i lägenheten och göra den "våran" med inredning och våra egna prylar. Här har vi haft en möblerad lägenhet så det har inte känts som vår på samma sätt.

Spännande tider väntar!

1 kommentar:

Sebastian och Eva sa...

behöver ni hjälp med något?? tveka inte att ringa! :)
och jag känner igen det där med "egen" lägenhet. det känns inte helt rätt när man bor med någon annans möbler. inte hemma liksom..
Med egen lägenhet kan man stadga sig, känna trygghet och skapa ett Hem! kommer sakna er! kram!!