måndag 27 september 2010

studenten 2010

Tänkte ta ikapp lite bildvisning som jag inte kunnat visa tidigare pga att bilderna luggit på fel dator. men här är några bilder från min student! Det lustiga med detta års student är att min lillebror tog studenten ca 1 veckas tidigare än mig. Det finns dock en vettig förklarig! Efter jag gick ur 9:an, bodde jag i Utah i 6 månader och missade därför första året som jag skulle börjat på gymnasiet. När jag kom hem från usa, i december, fick jag därför bara plugga några strökurser och inte börja på en linje.
6 månader senare började jag på John Bauer Gymnasiet i Sundsvall på hotell och restaurang linjen. (Inte den bästa skolan jag vet!! Oorganiserat och dåligt helt enkelt. Drogmissbruk och stölder bla i klassen). Året efterråt flyttade familjen ner till Sthlm. Här fick jag börja mitt andra år på gymnasiet. Jag trivdes super bra i skolan. Lärarna och eleverna var alla bra.
På min student vaknade jag 1 timme för sent, alltså samma tid som när jag skulle åka!! Vilken panik jag fick. Jag skyndade mig allt vad jag kunde för att sminka och fixa mitt hår. Tur att jag hade kläderna strykna och iordning så att detta inte skulle sega ner mig. Jag tog en macka med mig i bilen och skyndade iväg till klasskompisarna.
Mina betyg blev jag jätte nöjda med. Jag gjorde mitt bästa och det lönade sig!

jobbar man riktigt hårt på någonting man vill uppnå i livet så finns det stor möjlighet att man klarar av det. Nu har jag avslutat ett kapitel i livet. Nu ligger arbetslivet framför mig! Spännande med nya tider!

2 kommentarer:

mysan sa...

HAHAH sköönt att du fick en fanta :P

Anonym sa...

stolt nykterist!:)