torsdag 23 maj 2013

Det ska va gött o´ leva!

Gårdagens uppgift var inte särskilt svår. Det handlade om att tacka för allt man har och allt man får. Jag har märkt att min attityd och inställning hare förändrats sedan jag började med den här 31-dagars utmaningen. Jag har blivit gladare och ser det ljusa i vardagen och i livet. Jag tror att det både beror på att jag har tagit seriöst på utmaningen och även att ljuset och värmen börjar komma tillbaka på riktigt till Falköping efter vintern.

Igår hade jag fått tillräckligt med energi att jag tog och putsade alla rutorna i vardagsrummet, monterade ihop en grill, fixade grejer till primär och storstädade lägenheten. Härligt! Det är så underbart också när man kan ha balkongdörren öppen hela dagen. I like it! Sedan har både jag och David börjat cykla på motionscykeln varje dag. Jag är så glad att David också har börjat träna så att kan kan peppa och uppmuntra varandra!

Vill avsluta med att säga : "Jag är så glad, jag är så glad, jag är så glad!!"

Inga kommentarer: