söndag 12 augusti 2012

Avskyvärd upptäckt!

Hade ett hemskt uppvak igår!

Dagen började bra med gröt på morgonen. Efter frukosten tänkte jag ta mig en tur till Tungelsta. Det tog ca 2 timmar totalt att gå/ jogga dit och hem. När jag hade snapprat in all träning i appen visade den att jag kunde proppa i mig massa kcal den dagen. Oj så mycket jag fick äta. Det värsta var insikten att det är så HÄR mycket som jag tidigare stoppat i mig dagligen!! Inte konstigt på att kilona på vågen bara har ökat. Att få äta den mängden krävde två timmars träning kunde jag aldrig tidigare trott!

Jag är mycket tacksam för alla dessa nya insikter som jag får om mat och träning! Denna första veckan har jag gått ner ca 4 kg!! Känns stort!! Är mycket peppad att fortsätta att träna och äta bättre. kanske når jag mitt mål fortare än jag tidigare trott? I början visade appen att det skulle ta 24 veckor (om jag minns rätt) nu, efter 1 vecka, står det 21 veckor kvar.

Kommer det nya året att starta med min målvikt?! Vilka mål ska jag då sätta inför nya året? Tidigare har det ju alltid, så länge jag satt upp nyårslöften, satt "gå ner i vikt" som ett mål. This year is the year!!

Jag uppskattar verkligen allt stöd, alla peppningar och alla tips jag får från er!! Ni får hemskt gärna fortsätta med det!

Inga kommentarer: