torsdag 21 oktober 2010

sjuk, sjuk, sjuk

I förrgår natt blev jag väckt flera gånger av en gubbe som inte mådde party. På morgonen vaknade vi båda tidigt men var super trötta. Bara ca en timme senare somnade vi om o sov i någon timme till. Att bli väckt gjorde ingenting för jag älskar att kunna ta hand om min sjuka make. Det blev lite pay back från när jag var sjuk (natten innan jag blev inlagd på sjukan), när jag var uppe i stort sett precis hela natten. Vad skönt det är när man kan gå till någon man älskar, litar på och känner sig trygg med när man mår riktigt dåligt.

Inatt valde David att ta en värktablett innan han gick o la sig för att kunna somna. Han var helt blodsprängd i ögonen på kvällen så han gruvade sig att natten skulle bli lika plågsam som natten innan. Men jag blev inte väckt en enda gång så jag tror minsann att den där tabletten gjorde susen!

Inga kommentarer: