tisdag 5 oktober 2010

Bilproblem, igen!

Nu är vi hemma från sthlm igen. Mamma skjussade in oss till stan för att vi skulle ta bussen och precis när vi hade kommit fram till centralstationen så pep det till i bilen igen "oljefel, stanna motorn omedelbart". Suck. Det är förmodligen samma problem som vi lagade igår!! Inte kul när man inte kan lite på bilen. Vi hade i alla fall tur som precis kommit fram till stället vi skulle åka från så att vi han med bussen! Jag ska ju på jobbintervju imorgon och kunde inte vänta till imorgon för att kunna åka hem.

Profeten pratade om att ha en posotiv attityd på gen. konferensen. Om något var det en välsignelse att vi han till busstationen innan bilen krånglade igen! Jag är tacksam och glad över att jag kan få profetens råd i mitt liv och att jag kan lära mig hur jag på bästa sätt kan vara lycklig i mitt liv! Jag älskar evangeliet.

Inga kommentarer: