torsdag 28 oktober 2010

första synbara snön för i år! Det trodde ni inte att ni skulle få före oss va, kba-ianer?

Igår hade både jag och David jobb att göra! gött. Han skulle göra ett jobb för Sale Nordic och jag skulle jobba på himlabadet. Han skulle åka till Östersund och till Birsta. Snäll som jag är följde jag med honom för att jag inte skulle börja förens 18.00, lite resesällskap är aldrig fel.

Så vi gick hemifrån 8.00 och gjorde allt han skulle fixa sedan köpte vi min favoritmat till middag, Thai! MUMS!!! Efter det gick vi hem och åt och jag åkte vidare till nästa jobb. 22.00 kom jag hem, helt slut efter dagens händelser. Ibland är det så skönt att veta att man gjort nått vettigt under dagens lopp så man blivit helt slut i kroppen.

Igår fick vi även se snö för första gången i år!! Det var halvägs till Östersund som det kom. Jag älskar snö, jul och vintern!! nu känns det som att den verkligen är på väg=)

Inga kommentarer: