fredag 15 oktober 2010

en sväng till akuten

fortfarande internetlös! det skall normalt ta 5 arbetsdagar, det har tagit 20 för oss! Vi har ringt in och klagat flera gånger men det är fortfarande inte fixat. nu börjar vi bli riktigt irriterad. Bahnhof. Är det vanligt att de är opålitliga?

Vad har hänt? Jag har fått extrajobb på en förskola denna vecka. Förra veckan var jag tvungen att övernetta på sjukhuset en natt. Jag hade superhög feber, spydde, diare och oooont i magen. Jag kunde inte sova eller äta. Tillslut när det inte gick över skjussade Helena Tia oss till akuten. Där fick jag dropp och blev inlagd. Jag kände mig så sjuk när jag blev rullad i en säng och hade dropp i armen.

Senaste veckorna har jag fått förfrågan flera gånger om jag har barn.. är det så här när man blir äldre?:P

Vuxenpoäng:
1. ica-kort
2. medmera-kort
3. Får frågan: finns det sjuka barn hemma?
4. Har du några barn
5. plast tia till matvagnar

I söndags på kyrkan var det lite kul, Jag hade funderat lite på innan om jag skulle få en förfrågan att få någonting att göra innan. Jag hade inte ens hunnit hänga av mig ytterkläderna fören jag blev dragen i ärmen, "kan du hjälpa till med maten på grensfesten"- Visst! 2 sek senare, vi behöver hjälp i kören, vi ska sjunga idag och alla är sjuka. - visst jag ställer upp. jag fick även 3 andra förfågningar den dagen bla bön. David fick en förfrågan med. Tror ni att vi behövs här eller?:P

Vet inte om jag kommer hinna blogga igen innan tisdag så; Grattis Nicklas på 19 års dagen!

1 kommentar:

Sebastian och Eva sa...

nämen stackarn! hur länge fick du stanna på sjukan? Vad var det som hade ställt till det egentligen? mag-förgiftning?

Japp, sådär e det att bli äldre!

kram!