fredag 30 januari 2009

Steffi<3


Jag älskar min syster! Hon har alltid varit "där" för mig. Hon är rolig. Hon är omtänkssam. Hon sprider energi och kärlek. När jag va yngre, så var hon min "idol- den personen jag såg upp till och ville vara". Vi har varit med om många roliga saker tillsammans; som när vi "gjorde drinkar" utav vatten, i alla korkar på alla flaskor vi kom åt och tog pappas rakludder som grädde på toppen och en röd boll som ett körsbär. Eller som när hon kom på att vi kunde ta en plasthandske och fylla den med vatten och hänga den upp och ner i ett träd för att "mjölka kossans juvrar".

Det jag vill säga är att jag saknar henne grymt mycket (hon bor i Idaho). Ikväll fick jag äntligen tag på henne och vi fick prata för första gången på säkert 2 månader!

Jag älskar dig verkligen Steffi<3

Inga kommentarer: