måndag 2 februari 2009

träääna!


Nu har jag äntligen kommit igång med träningen efter all tid som jag varit sjuk. Nu känns det som att jag börjar få rutin och att det är en vana att jag tränar. Det känns gött, vill ju vara så het som möjligt för min "Pöjk"!

Jag slutade med godis, kakor, chips, popcorn.. allt utom glass och dricka (drickan slutar jag med till sommaren) vid nyår. Det var tänkt att jag redan då skulle börja träna också, men fick "bolliadensjukan" och var sjuk till för ca 2 veckor sedan. Men nu är jag riktigt taggad! jag och Magnus Fougelberg("träningsgeek" och blivande sjukgymnast) har gjort ett träningsprogram. Så nu blir det till att nå sina mål på 9 veckor. Det ska bli spännande och roligt! Så nu får ni peppa mig allihopa! Vi ska göra styrketester imorgon och jag ska även köpa hantlar.

Beach 2009, here i come!

Inga kommentarer: