måndag 23 februari 2009

Kba!

Nu sitter jag på Davids praktik och iaktar honom. (Daniel och Sebbes kontor är mysigt! De kommer att få till det galant med sitt nystartade företag, Monkey Brothers.) Upp till bevis om han verkligen är någonting att ha eller inte! Och jag kan tillägga, so far so good:) Han är underbar. Jag vill inte sluta att kolla på honom för då kanske jag skulle vakna ur mig dröm. Inte bara det att han är skötsam, han är skojfrisk o helt och hållet Go´! ...Haha..... jag e inte alls kär om ni skulle tro de;)
Igår va vi hos Sebbe och Eva på middag. Dom hade gjort en smarrig potatisgratäng med kassler och purjolök. Sedan fick vi 2 efterrätter och en fika efter det^^. Men det var trevligt och gott! De får en verkligen en att känna sig välkommen! Ikväll ska vi till Nisse och Kajsa på hemafton. Inte konatigt att jag vill bo i Kungsbacka när man blir så väl bemött varje gång man kommer. De är gryma exempel på att "ta in" nya människor i gruppen. Jag vill inte åka hem på fredag...

Inga kommentarer: