torsdag 12 februari 2009

Äntligen!!


senaste veckan har varit tuff i skolan. Mycket att göra både där och på andra håll i livet. Jag har nästan velat bara sätta mig ner och inte gjort någonting veckan som varit, har verkligen känt mig utbränd. Men idag känns det som en liten vändpunkt! Det är fortfarande assor av saker som behövs göras, men allt känns inte lika långt bort och omöjliga att göra längre. Jag har kunnat pluggat mycket och effektivt idag och igår! Jag fick också veta att provet som jag gruvar mig för mest, inte är så svårt som läraren får det att verka. Hur skönt som helst!
Det kommer fortfarande vara mycket plugg närmaste veckan, men kommer inte alls känna samma omöjliga känsla som tidigare. Nu kan jag njuta fullt ut av helgen som är framför mig! Jag ser fram emot alla hjärtans dag och att få tillbringa den med min favorit David!!

Inga kommentarer: