fredag 13 februari 2009

vill inte få IG!


Irriterande när lärare skjuter upp saker såpass långt att man inte hinner träna på materialet till provet. Irriterande när de inte kan ta 5 minuter att skriva ner hemside-adressen som ska hjälpa oss att kunna plugga på egen hand. Jag fårstår att han också kan ha mycket att göra, men det här hänger endå på vårat betyg, han har ett visst ansvar att se till att vi har underlag för att klara det. Jag har försökt att hitta provet på hemsidan, på egen hand, som han föreslog, men kan verkligen inte hitta det. När jag ber om hjälp har han inte tid trots att jag har frågat under flera olika tillfällen. Får jag inte hjälp till på måndag så bler det spännande att se vad mitt slutbetyg kommer att bli i den kursen. Önska mig lycka till att hinna plugga!

Inga kommentarer: