torsdag 5 mars 2009

nu ska det boxas!

Igår va jag, Jenny och Sandra iväg till Karin Krylborn och köpte scrapbooking saker. hon har en schrapbooking "butik" och skulle ha utförsäljning igår och idag. Så vi passade på att kolla förbi på hennes utbud. Jag köpte en söt stämpel och ett slags pulver som man kan smälta. Så idag testade jag mina nya prylar och gjorde ett sött litet kort.



På kvällen idag for jag, David Stegeby, Stephanie och Jenny på boxning, fyspass. Riktigt jobbigt men roligt! Precis sådär lagot utmattad efteråt så att det känns som att man nästan ska ramla ner när man går nerför trappor. Det var min första gång idag och jag tänker definintivt fortsätta! De är nästan helt perfekta dagar för mig att kunna träna på kvällen. Så nu ser mina kvällar ut såhär; måndag: boxning/hemafton på outreach, tisdag:boxning, onsdag: institutet, torsdag: boxning och fredag: chill. Gött att veta att man utnyttjar tiden!

Inga kommentarer: