måndag 23 mars 2009

<3


I morse ringde Steffi (syrran) och berättade att hon hade fixat en bild på min blogg o ville veta vad jag tyckte om den. Så öppnade sidan och fick se en söt liten bild:) Vi fortsatte att prata en stund innan jag skulle iväg till skolan. Oj vad jag saknar henne! Tiden bara går och går så vi knappt hinner prata med varandra. Mycket som ska göras, de blir bara inte tid till att både passa in till amerikansk tid och dessutom vara hemma och att det inte får vara för sent så att man inte skulle hinna upp nästa dag. Men, när jag väl pratar med henne så inser jag hur mycket jag tycker om henne coh saknar henne. Hon är en toppen syster och en bra vän! Jag har massor av härliga minnen med henne och är glad för vart och ett utav dom. Jag kommer ihåg hur vi alltid brukade leka att vi skulle laga mat. Ibland tog vi gäst och blandade i geggamoja och exprimenterade om det skulle gäsa på riktigt som med vanliga bullar(vilket det gör). Ibland tog vi plasthandskar och fyllde på vatten, hängde det uypp och ner i ett träd och låtsades att det var kor vi skulle mjölka.
Det jag vill säga är i alla fall att jag Älskar min syster!<3

Inga kommentarer: