måndag 8 oktober 2012

Glasögon-orm!

Okej alla!
Nu är det dags för glasögon en gång för alla.

Jag har tidigare haft glasögon men har kämpat med att använda dem. Största orsaken till att jag har varit dålig att använda dem är att de snabbt blir smutsiga och immiga i kök (vilket inte fungerar så bra i restaurang) och att bågarna har varit för smala så att de har varit störiga att använda. Jag har inte känt att nyttan har varit tillräckligt stor mot det negativa med glasögonen. Mitt synfel har inte varit tillräckligt dåligt helt enkelt.

Nu har tyvärr min syn blivit sämre. Bara under tiden som jag skriver detta så blir allt suddigt och jag blir tvungen att kisa för att kunna se så att jag stavar rätt. Kisandet leder till att jag spänner nacken och får spännigshuvudvärk. Så nu, en gång för alla, är det värt "mödan" att ha glasögon. Istället för ett hinder ser jag det nu som en möjlig välsignelse.

Så nu skulle jag behöva ert råd! Jag har lånat hem 3 par glasögon för att känna efter vilka jag vill skaffa. Skulle bli mycket tacksam och glad om ni ville bedöma vilket par ni tycker att jag passar bäst i!

par nr. 1:



par nr. 2:






par nr. 3:



så vad tycker ni? par nummer 1, 2, 3 eller ingen av dem?

2 kommentarer:

Sebastian och Eva sa...

får man vara besvärlig? jag tycker färgen på 3an och bågen på 2an! haha men du är ju grundsnygg så allt klär en skönhet ;)

Kristin sa...

Ettan!! De är öst!