tisdag 16 oktober 2012

Ett beslut är taget!!

Nu är det bestämt!
Jag vill börja tacka alla för era åsikter! De flesta tyckte att jag passade bäst i par nummer 2, sedan kom nummer 3 och sist nummer 1. Jag vet inte hur många som läste om röstningen på facebook?

Men om ni gjorde det så vet ni i alla fall att min kära make inte gillade någon av dem! Han är lite mer som mig och gillar små, enkla och lite mer diskreta assessorer. Och trots att jag tog era åsikter i beaktning, så väger min mans åsikter tyngst.

Så efter att han hade kommenterat glasögonen och inte tyckt om någon av dem, så drog jag med honom till glasögonbutiken och han fick hjälpa mig att välja ett par.

Vi hittade ett par som kändes mer som mig. Mer diskreta, stora nog att inte bågarna blir störiga och en färg som passar mer in på min hy. De är fina, men det känns ovant att nu, plötsligt efter 22 år, faktiskt använda glasögonen dagligen och ständigt, inte bara när jag läser och kollar på tv.

1 kommentar:

Sebastian och Eva sa...

Ett mycket bra val!! Tjusigt :)