torsdag 3 februari 2011

speciella gäster!

Va roligt det kommer att vara idag, mamma o pappa kommer till sundsvall! Jag blir alltid lika glad när jag träffar dem. Det bästa är kanske att de har bil så att vi kan tigga skjuss till mataffären mm, haha, det är inte det bästa men det är en fördel. De ställer alltid upp!

Alla ungdomar som ogillar sina föräldrar borde tänka till en gång till och se vad era föräldrar gör för er. Ta inte saker för givet! Testa att själv göra allt som er mamma gör och ni kommer att se att det är ett ständigt arbete och ett ständigt bevis på hur mycket de älskar er och bryr sig om er.

Min mamma är en av de bästa personer jag känner! Hon finns alltid där för mig. Min mamma har lärt mig så mycket och fortsätter att lära mig saker. I stort sätt har min mamma lagat middag varje dag i hela mitt liv och jag har fått varit med och hjälpt henne, på det sättet har jag lärt mig att vara kreativ och fått kunskap hur man tillagar råvaror. Min underbara, underbara mamma kommer hit idag!=D

Inga kommentarer: