måndag 21 februari 2011

EN STOOR NYHET!!

Det har hänt någonting stort i mitt liv!Någonting jag aldrig trodde skulle ske med tanke på allt som jag blivit tillsagd! Det var riktigt härligt att få njuta av denna händelse. Undra om det kommer att ske någon fler gång, vad tror ni?

I lördags kväll kommer jag ut från badrummet och ser David ligger på sängen med rumpan och benen upp i vädret! Jag tar ett språng och hoppar in i hans så.. tilltalande.. famn. Jag råkar på något vis trycka på hans mage så att en ljudlig fjärt kommer ut från hans.. kanon.. som fortfarande sticker rakt upp i vädret!
Detta har aldrig skett förut! Jag har aldrig hört han fisa!! Ibland när han blir kittlad eller om han håller på att ramla så att han måste spänna kroppen kan han skratt och säga "jag fes" men jag har aldrig hört det. Detta var första gången!

De som verkligen känner min familj, pappa för att vara specifik, vet att jag har växt upp med mååånga fisar i min tillvaro. I dessa snart 7 månader som vi har varit gifta är det jag som har fått stå för ljudeffekterna, så i lördags var jag så stolt så över min lilla pruttmake.

4 kommentarer:

Joel Herrey sa...

BWHAHAHAHAH!
Jag som förväntade mig att du skulle säga att du var gravid eller något! - Och så Davvans fis!! Hahaha! xD
Grattis!

(fast det är sant - jag kan heller inte recall ever hearing honom fisa :P )

Cajsa sa...

Jag säger samma sak som Joel! :P

Men hallå Davvan, skärpning :P Fisa bör man annars får man magknip.

Anonym sa...

Du borde få dig jobb på en tidning för är duktig på att överdriva och vilseleda med rubriker! :P

Hoppas allt är bra med er!
KRAM/Michaela

Farmor sa...

Den som skrattar åt en FIS den är inte riktigt vis Kram från Farmor