söndag 27 oktober 2013

Sarah kommer hem!

En av mina bästa vänner är just nu på mission för Jesu Kristi Kyrka av Sista Dagars Heliga. Hon har varit ute på missionen i snart 1,5 år! Hennes har inte lång tid kvar på fältet utan kommer hem om lite mindre än 3 veckor!!! Jag längtar!!

Inatt drömde jag att hon hade kommit hem och vi satt och pratade hela natten. Det var så mysigt. Det var som om hon aldrig hade åkt. Vi pratade om allt mellan himmel och jord. Jag kämpade med att försöka att inte vakna när morgonkvisten började komma- vilket gjorde att jag försov mig en aning.. oops!:)

Min vän är så härlig. Hon är jämt glad, hon är omtänksam, villig att tjäna Herren, hon gör sitt bästa i allt hon tar för sig, hon är social och down to earth. Hon har nära till skratt och hon lyssnar och ger goda råd när man behöver det. En sann vän.






Inga kommentarer: