torsdag 13 september 2012

snabba fakta om mig:


Jag har ett födelsemärke på min högra handflata, vilket skulle göra mig till häxa om jag levde förr i tiden.

Jag kan nudda min näsa med min tunga.

Jag tittar under vatten när jag dyker.

Jag städar hellre badrummet än att diska.

Jag tycker det är rofyllt att köra bil.

Jag älskar våren.

Jag tycker att det är roligt att montera ihop möbler.

Jag kan inte hela gånger-tabellen.

Jag är blyg.

På min 18-årsdag jagade jag björn för första gången i mitt liv.

Jag tycker att det är mysigt att grilla.

Jag tycker bättre om ballerinaskor än högklackat.

Jag blir hungrig av att äta äpplen.

Jag måste variera sorten schampo och balsam var 4 tvätt för att kunna borsta håret.

Jag sover på mage.

Jag nyser när jag plockar mina ögonbryn.

Har en arbetsskada som gör att jag är mycket tålig för hetta på mina händer, vilket leder till att när jag ska kolla om vattnet är lagom varmt när jag ska duscha så måste jag använda armen istället för handen.

Kan dra i hörlurarna när de sitter i öronen utan att de lätt ramlar ut, har sådana "små ingångar".

Jag får lite lätt panik när mina händer är för varma.

Inga kommentarer: