torsdag 13 september 2012

kliar i fingrarna på mig!

urs vilken tråkig vecka detta har varit hittills! David har smittat mig med en ruskig förkylning. Man mår så pass dåligt att man inte orkar göra någonting, men samtidigt så pass bra att man blir fruktansvärt uttråkad! Det blir ju inte bättre av att man har ett rum som står halv-renoverat, säng och kläder över hela vardagsrummet, kartonger lite här och var och att toppa av det hela så kom alla våra ikea-möbler, som vi beställt, i förrgår.

Så nu är det kaos precis överallt och ingenstans! enda drägliga stället är i badrummet, men vem vill spendera hela dagarna på toa? inte jag i alla fall. Mina fingrar vill så gärna jobba!!! Det är så roligt att pyssla på och göra det fint! David har fått heja mig flera gånger så att jag inte tar i för mycket. Ibland ryter han nästan åt mig att sluta^^. Jag känner mig som ett barn på julafton!

Inga kommentarer: