måndag 2 november 2009

1km och 50 minuters kö för strumpbyxor! trots det, ändå så gött!


I tisdags morse vid 3-tiden klev jag upp för att åka ner till Ullared. oj vad mycket folk det var där! 1km och 50 minuters kö var det bara för att komma in i affären. Det blev en julklapp till Steffi och Bruce och strumpbyxor. Var det värt att åka dit? Alla gånger för jag mötte David på Ullared och spenderade resten av veckan och lovet med honom<3
Vi såg på "Upp" som visst är den dyraste filmen man gjort (eller någonting sådant, fråga David han har koll). Han var på arbetsintervju. Vi var med Anneli och Jocke och med Eva och Sebbe o pratade massa bäbisnamn. Jag och David kom på att vi ska döpa vårt barn till "Spagetti-Köttfärssås Renman", skämt o sido... men det var en riktigt trevlig kväll. Vi har också varit i Danmarks tempel. Det var första gången jag var i det templet och första gången jag var i Danmark (förutom på flygplatsen). De har en "desseret bookstore" där för er som inte visste det tidigare så nu behöver vi inte beställa filmer och böcker mm från USA utan de räcker med vårat trevliga och vackra grannland!

Allt som allt var veckan helt underbar! Ångar inte en sekund att jag for ner! Jag älskar David så mycket. Jag kan inte vänta tills vi kan ses varje dag. Han gör mig lycklig. Med honom vid min sida kan jag klara allt. Jag älskar att han stöttar uppmuntrar mig till saker jag är intresserad av, att han är så omtänkssam och rolig. Han ärar sitt prästadöme och har ett starkt vittnessbörd. plus att han har bra ordförådsom jag gärna vill att mina barn ska få. Han kommer att bli en underbar make och far. Jag älskar honom.

Inga kommentarer: