onsdag 1 april 2009

Hyllar Sarah!


Nu är Brightness över. Det var första gången jag har varit med och haft ansvar för en Uv helg. Det gick bra trots att vissa saker inte gick som vi ville, i guess thats life! Jag hade hand om matlagningen, supprice;). Men det var roligt! Syster Wright hjälpe mig att laga maten. Vi gjorde Röd linssoppa med nybakat bröd och chocolat chip cookies till efterrätt. Det blev bra.
Men nog om mig. I helgen hade Sarah Peterson hand om tjänandeprojektet och workshopen. På lördag morgon (när allt skulle vara) fick hon ett sms vid 8 tiden, där stod det att han som skulle ha hand om workshopen var sjuk. hon fick improvisera och ta den själv. Det blev riktigt bra! Jag va stolt över henne. Hon är en riktig pärla! Tjänandeprojektet blev det också lite knas´ med, men hon ordnade det också. Så den här helgen vill jag hylla Sarah! Jag är glad att hon finns i mitt liv!

Inga kommentarer: