lördag 25 april 2009

härliga tider


Idag ville jag hinna cykla på min nya cykel(min förra blev stulen förra veckan), fixa lite på hundgården som vi bygger år Roxy, jag vill hinna plugga näringslära och körkortsteori, ringa lite folk om en grillfest för unga vuxna i Västerhaninge 1a och 2a församling... o sedan åka iväg för att jobba på skolan. Jag han inte med allt men det var ändå en lyckad dag! hela hundgården är klar och det gick jätte bra att jobba. jag har också hunnit ringt runt till alla om grillfesten. Så det har varit full rulle från 9 i morse till nu. Jag gillar när man vet att man har gjort sitt bästa för dagen och att man har fått ut så mycket som möjligt från den! Jag har också haft ett bra samtal med en kompis. Att ha någon man kan prata med om hur man känner sig, tror jag att alla, ialla fall tjejer håller med om, är skönt:)
Och dessutom har det varit underbart väder idag!!!:D

Inga kommentarer: