fredag 24 april 2009

Glad!


Mycket har hänt på sistonde. Det har knappt varit att jag har kunnat sitta ner en minut för att ta det lite lugnt. till och med på natten har jag drömt om det som varit på gång i mitt liv! Det är lite ändringar i mitt kall i institutrådet så det har varit pyssel och fix där, det har varit dags att ringa folk om de vill hålla lektionen på hemafton, det har varit många prov och uppsatser att göra på skolan,det har varit körkortsteori, jag har gjort iv-val till nästa år så det har tagit lite koncentaration från allting och för att toppa det hela så har jag börjat en 50 poängskurs (näringslära) på skolan som jag ska bli klar med innan sommarlovet.. så sisådär 8 veckor(?) istället för 6 månader!
Men nu äntligen börjar det lugna ner sig. Känns riktigt skönt! Efter stor möda kommer välsignelserna. gött! Så jag vill bara tala om för alla att jag är GLAD!!

Inga kommentarer: