tisdag 16 april 2013

cykel uppdate

Nu har jag kommit igång riktigt med cyklingen. Det går riktigt bra! Jag känner faktiskt att jag njuter när jag cyklar nu. Jag tänkte idag att jag skulle kunna cykla ännu längre varje dag. Im loving it!

Jag var iväg igår och köpte riktiga träningskläder. Ett löparset från Stadium men fleece i byxorna så att det blir lite varmare på morgonen eftersom att det är runt 2 grader Celsius vid den tidpunkten. Jag har även blivit tipsad om en mindre väg så att jag skipper att cykla på en större trafikerad väg! Den ligger längst berget vilket också bidrar till att det är lite mer vindstilla! Vi får se om jag kan övertyga mina kollegor att börja cykla?! Än så länga har jag inte haft någon lycka. De är helt emot att cykla!..just nu...
Så här ser kläderna ut! 
(fast i svart med grön dragkedja och innertyg.)

Inga kommentarer: