tisdag 9 april 2013

"Är hon gravid?" That is the question.

I söndags fick jag magsjuka. Urs och fy för det! Jag trodde först att jag bara hade "magkatarrs-mage" som jag alltid brukar få när jag sover för lite eller för ovanliga tider än vad jag är van med. Så det var bara att pallra sig iväg till kyrkan! Det brukar gå över efter några timmar men det gjorde det inte denna gången. Efter att ena mötet var avslutat (generalkonferens-helg) så gick jag och la mig en stund för att se om det skulle bli bättre. Jag började huttra och frysa och hade lika ont hela tiden. Mot kvällen vred sig magen upp och ner och ni förstår säkert alla vad som hände!

Dagen efter frågade ett par personer om jag var gravid. Haha! Tydligen så är det mer sannolikt att jag skulle vara gravid än att ha magsjuka! LOL. Jag är nästa helt säker på att andra hade samma funderingar.

.. Och som svar till alla er som undrar.. det ÄR magsjuka och INTE en bebis i magen (här finns inget annat än fläsk!)

Inga kommentarer: