onsdag 27 juni 2012

verkligheten sätter fart igen

Nu har verkliga livet börjat igen. jobbar oftast till 19.00 och sedan hem o sova i stort sätt. hinner varken se solen eller ha ett socialt liv. denna vecka har min Faster Anna med familj varit och hälsat på... tror att jag har sett dem 5-10 timmar på hela veckan sammanlagt! knas. Men är ändå glad att ha jobb! Det finns så många stackare som har det svårare.
Är även glad/ nervös över att få veta vart vi hamnar till hösten! kommer David in i skolan? och då börjar nästa spänning; vart ska vi bo? kommer då att ha ca 1 månad på oss att hitta en lägenhet, packa allt och flytta innan skolan börjar. och mitt uppe i det hela kommer vi att bo i resväskor först hos min syster och hennes man när de är på semester och sedan hos en vän, Jessica, när steffi och bruce kommit tillbaka. En evig bergodalbana är vårt liv. Jag hoppas innerligt att han kommer in i skolan till hösten! orkar snart inte allt kaos känns det som, 21 år och på gränsen till för högt blodtryck är oroväckande. Alla har vi våra prövningar. Det man inte dör av gör en starkare!!

Inga kommentarer: