fredag 29 juni 2012

Sommardejt

Igår beslöt jag och David oss för att åka på en liten dejt till Årsta havsbad. Vi tog med oss pannkakor (som jag och min bror alltid tog med oss på picknick) och lite annat smått och gott. Jag lärde mig ÄNTLIGEN hur man laddar ner låtar till mobilen och jag laddade ner låten som vi dansade till första gången som gifta och så självklar några filtar. och allt skulle givetvis ner i en picknick-korg! Allt var så perfekt! Det var fint på himlen och vindstilla. vi hade bara varandra, mysig romantisk musik och bara njöt av livet! Kände hur "sommarpirret" satte fart igen!-den där härliga förälskelsekänslan som gärna vill visa sig när man kommer ihåg att njuta av livet och varandra och sluta oroa sig över allt som finns att oroa sig över. Jag har garanterat den bästa mannen!! Jag älskar honom. jag MÅSTE uttrycka det så att alla kan läsa för jag kan inte hålla det inne! ...trots att David tycker att det är lite fånigt att skriva det på nätet så får han stå ut med att vara omtyckt:D

Inga kommentarer: