måndag 31 januari 2011

trötter!

Denna vecka har varit intensiv! Jag har jobbat i snitt 9 timmar om dagen i en lokal med hög ljudnivå och varmt och fuktig luft. Detta är slitsamt, speciellt när man inte är van att ha fullt upp varje dag. och sedan kommer man hem och pluggar i ca 1-2 timmar varje dag. Det har varit underbart att ha jobb att göra, men är man inte van att ha fullt upp om dagarna så blir man väldigt trött. I går somnade jag direkt efter middagen (som min underbara man lagade för han visste hur trött jag skulle vara när jag kom hem) vid 20.30-20.45 någon gång. David drog med mig till sängen vid 21.00-21.15 och jag sov till halv 9. Massor av sömn! och sedan somnade jag om på soffan efter frukost. Galet vad jag har varit sömnig. Igår när jag kom hem var även tvätten vikt och undanlagd, det var städat och diskat. Min man vet hur man skall göra en sliten fru glad!

Inga kommentarer: