fredag 14 januari 2011

snabb återblick av senaste veckorna.

Nu är livet i stort sätt som vanligt igen. Hemma från kungsbacka och influensan tog vi med oss upp! Urs. Jag bärjade bli som värst dagen vi åkte hem (torsdag förra veckan) men fick som tur var en välsignelse vilket gjorde att jag mådde hyffsat på vägen hem. När jag kom hem och hela veckan har jag verkligen inte mått bra. Ont i hela kroppen, feber, huvudvärk och känt mig ur så fort jag sett en liten glimt av ljus. På nätterna har jag vaknat flera gånger av det ena och det andra.

I förrgår började jag äntligen må lite bättre!=) Nu känns det bara som en vanlig förkyldning. Dagen då jag började känna mig bätte åkte David ut för samma sak. Min rara lilla gubbe som tagit så väl hand om mig är nu också super dålig. Just nu har jag bäddat ner honom så att han kan ta igen lite av sömnen som han missade i natt, han var vaken i ca 5 timmar och mådde dåligt den stackaren!

På kvällen när vi kom hem från den 8 timmars långa resa så hade mamma o pappa väntat på oss i stan flera timmar och varit o handlat mat åt oss! De körde hem oss och det var vi mycket tacksamma för! De var i Sundsvall för att Samuel och Taina Kääriä hade sin mottagning dagen efter vi kom hem. Jag hade jätte gärna velat åka på den med, men det är inte så smart att åka dit när man mådde så dåligt som jag gjorde o dessutom smitta ner alla. Jag känner en stor kärlek och tacksamhet till mina föräldrar. De finns alltid där för mig och de är underbara exempel på tjänande och kärlek.

Julen som varit var min och Davids första jul tillsammans! 29 grader kallt och varm av kärlek till varandra! Jag älskar honom. Här är en bild på honom och presenten han fick av min syster och hennes man. Kommer han någonsin våga fira jul med min sida av släkten igen?:P









Inga kommentarer: