måndag 10 juni 2013

Lite random bilder av mig och David, enjoy.

Jag älskar mitt liv med David. Vi har så roligt och passar så bra tillsammans. Vi älskar båda att vara knasiga och kan släppa loss för fullt i varandras sällskap.

..en vanlig dag på stan..(2012)

..åker "Paddan" i Göteborg.( 2012)

Besök på Liseberg(2012)

soomaren 2012 var jag och David värdpar på våra vänner (Joel och Mollie Herrey)s bröllop.



Mysig picknick vid Årsta havsbad utanför Stockholm sommaren 2012. (Min barndom bestod bland annat av att gå på picknick med pannkakor så detta var nostalgiskt för mig)


random..

Geocaching (som är en av mina stora hobbys)

Danskvällsdate på Gröna Lund en vacker sommarkväll 2012 i Stockholm.

Biobesök och jag tyckte att Savid var så lik denna karraktären. vad tycker ni?

Minuter efter att vi köpt vår första lägenhet!! År 2012 i Falköping.

random..

David överraskade mig med spa-besök på min födelsedag. Här får vi fiskbehandling (heter det så?)

Random dag på stan.


Dagen och kvällen vi flyttade in i vår första lägenhet. det blev krångel så vi fick inte lägenhetsnyckeln fören vid 5-tiden på natten/morgonen dagen efter.. som vi snodde! (Ni kan läsa mer om det i ett tidigare blogginlägg.)




random

jag tycker att han är finast!

Julbild 2012

Nyår 2012/2013

spel!! En stor hobby som vi har.

så här var jag klädd på jobbet! det är nog inte många tjejer som kan säga att de haft mustash på jobbet!

David och jag sydde en Spelväska till Davids spel på en dejt.

ibland får han för sig att han ska behålla en "fin" mustash efter att han har rakat sig.

..bild från vår bröllopsdag 2010-07-24

bilder från när vi dejtade...

på en kyrkdans när vi fortfarande dejtade...

vår första finmiddag tillsammans.. här hade vi dejtat i ca 2 månader.

en annan kyrkdans när vi dejtade... en maskeradfest och vi klädde ut oss till kockar ur filmen Ratatouille

jag älskar den här bröllopsbilden på oss. När han ser på mig sådär smälter jag!

en dejt med helikoptertur!

carving pumpkins. Davids första pumpa!2009?

träning på berget i falköping 2013

solnedgång hos Davids föräldrar i Frillesås 2013

Davids första fångst! Strömmingsfiske i Stockholm 2013

mys i naturen, min FAVORIT sysselsättning.



minigolf med familjen 2013


Inga kommentarer: