lördag 3 september 2011

Bilder säger mer än tusen ord sägs det. jag har varit dålig på att uppdatera bloggen på sistone så det får bli bildbevis istället för massor av text!


sitter och väntar på maten..

..börjar bli otålig för att det tar lång tid..

...börjar bli arg...

..snart brister det...


.. lite flört..

....o så blev han snäll igen



______________________________________________


jobbet paddlade på drakbåtsfestivalen. Go ICA!

drakbåtsfestivalskoj

laget taggad inför start nr 2, som vi vann!


______________________________________________________________

Kämpartjejerna hade haik och jag fick förmånen att vara där som ledare!

far och dotter

söt tjej på haik.

mys på haik

haik- Frida

tjejer på haik

världens längsta grillkorv- på haik

haik

haik

Haik- Arto

haik- Elli.

________________________________________________



jag förväntansfull över indisk mat!

mys på restaurang


__________________________________________


Sarah besökte sundsvall!:D


_____________________________________________


Jordan, min kusin från usa kom förbi sverige för en snabb visit

jag och jordan kollar ut över sthlm från eriksson globe

David kikar ut över stockholm från hissen på Ericsson globe


Grilla lamracks! mums. min mamma kan hon!



_____________________________________________



Vårt hem

Vy över Sundsvall

romantisk utsikt över Sundsvall



_________________________________


trött gubbe efter en super middag hos farmor!

Inga kommentarer: