tisdag 23 november 2010

JOBB!:D

Wiee! jag har fått ett jobb, det är visserligen deltid men det är fasta tider och jag vet att jag har en säker inkomst. och för att toppa det hela blev jag ansvarig för gruppen i sundsvall. Med denna uppgift kan jag uppnå högre och mer krävande jobb. Jag klättrar redan uppåt i karriären!! Jobbet går ut på att berätta för människor på stan om rädda barnen och vad organisationen sysslar med. Vi jobbar också med att försöka få människor att vilja bidra till framgångarna som hjälper de utsatta barnen.

hittills är det svårt och kallt men jag lär mig att bättre och mer framgångsrikt prata och få kontakt med människor. Jag går med jacka, tjocktröja, täckbyxor, halsduk, mössa, tumvantar, stövlar och 2 par tjockstrumpor^^. Det är dock ganska mysigt att få vara ute och få friskluft.

1 kommentar:

Cajsa sa...

Hurra! :D Grattis! Vad kul! Jag tror du är skitbra på att prata med folk.

Varje gång jag ser quinoan här hemma så tänker jag på när vi bakade kaka för längesen :P