söndag 19 oktober 2014

Livet blir aldrig mer detsamma!

I juni månad berättade en nära vän till mig att hon var gravid i 8 veckan. Givetvis var jag glad för deras skull(!) men jag kunde inte undgå att själv tänka och bli ledsen över att jag själv inte var gravid/ hade ett barn. Den kvällen grät jag i duschen.

Vad jag inte visste då, utan som jag fick reda på cirka en månad senare, var att även JAG varit gravid under detta tillfälle! Efter 6 rundor av att ha tagit infertilitetsmedicinen Pergotime var jag nu gravid.

Jag valde att filma Davids reaktion när jag berättade den stora nyheten för honom:




Meddelandet som David läste på filmen:






Två sträck som för evigt kommer att förändra våra liv.

Ultraljud i vecka 8.


(Om cirka 19 veckor så får vi äntligen träffas öga mot öga lilla bebben! Vi är överlyckliga och nervösa!)


Inga kommentarer: