tisdag 24 maj 2011

Plötsligt har det hänt! (fortsättning av mitt tidigare inlägg.)

nu är det officiellt! under ett tag nu har jag haft väldigt många bollar i luften samtidigt. under loppet av ca 2 veckor fick jag erbjudande att provjobba på coop forum, Olearys och Ica supermarket. men man kan ju inte vara på flera ställen samtidigt och har därför behövt bestämma mig om vilket av alla ställena jag skulle jobba på. Efter mycket övervägande beslutade jag mig för att satsa på Ica, där jag numera har en 50% tjänst!!=D Jag kommer att jobba på Olearys ibland med om allt går som jag hoppas på! Kanske att jag kan fortsätta jobba där efter sommaren med?! Men på Ica kommer jag jobba nästan fulltid under sommaren och minst 50% efter sommaren.

Detta är min första fasta tjänst och det känns så otroligt skönt och roligt!! Jag kommer att jobba i delikatessavdelningen. Så om ni vill köpa skinka mm är det bara att titta förbi! Jag känner mig så glad och lättad.

Jag vill också tillägga min tacksamhet för min himmelske fader som har sett till att vi alltid har klarat oss ekonomiskt alla dessa månader som vi inte haft fasta jobb. Jag är övertygad om att när vi gör vår del, allt vi kan och betalar tionde, så kommer vi att ha allt vi behöver. Jag vet att min fader i himmelen lever och att han älskar mig. Jag känner en inre frid för att jag vet att jag alltid har honom med mig när jag gör det han vill att jag skall göra. Jag vet också att man får svar på sina böner, kanske inte precis när vi hoppas på det utan när det är rätt tid för det.

Jag känner sådan lycka och frid!

1 kommentar:

Joel Herrey sa...

Åh, jag som fortfarande trodde att skulle skriva att ni väntade barn!
^___________^

Men STORT grattis till jobbet! Vilken lättnad!